خبر

فیلم/عمرا اگه میدونستی با این مواد خونگی ارزون قیمت میتونی تو یک چشم بهم زدن خط و خش گوشی و تبلت و از بین ببری

اما تصادفات اتفاق می افتد. اگر کلید و تلفن خود را در یک جیب بگذارید، احتمال خراش روی صفحه نمایش شما وجود دارد. اگرچه ممکن است به نظر پایان دنیا باشد، اما لازم نیست اینطور باشد. آیا می دانستید که خلاص شدن از شر این خراش ها در واقع بسیار آسان است؟ و ماده جادویی چیزی است که از قبل در خانه، در حمام دارید!

بیایید واقعی باشیم، اگر صفحه نمایش شما شبیه تصویر موجود در عکس است، برای ذخیره آن کار زیادی نمی توانید انجام دهید. ممکن است بتوانید از یک حرفه ای بخواهید یک صفحه نمایش جدید را برای شما نصب کند، اما ترفند ما این کار را انجام نمی دهد. با این حال، هک زندگی ما به شما کمک می کند تا خراش ها را از بین ببرید. همه ما آنجا بوده ایم: صفحه نمایش شما کاملاً خوب کار می کند، اما نمی توانید آن خراش ها را نادیده بگیرید. هنگام پیمایش و کشیدن انگشت آنها را احساس می کنید و همچنان آنها را می بینید. این ترفند فوق العاده به شما کمک می کند از شر آنها خلاص شوید. 

در واقع بسیار ساده است. شما به تلفن، یک سواب پنبه ای و یک لوله خمیر دندان سفید اولیه نیاز دارید. بدون خمیر دندان یا ژل سفید کننده فانتزی با میکرودانه ها. فقط خمیر دندان سفید معمولی که قبلا داشتیم. ابتدا مطمئن شوید که هیچ گرد و غبار یا کثیفی دیگری روی صفحه نمایش وجود ندارد زیرا نمی خواهید خراش بیشتری ایجاد کنید. سپس مقداری خمیر دندان را روی سواب پنبه ای قرار دهید و آن را به خوبی روی خراش بمالید. در مرحله بعد، حرکات دایره ای کوچکی روی خراش و اطراف آن با سواب پنبه ای انجام دهید. اگر خراش خیلی عمیق نباشد، بلافاصله ناپدید شدن آن را خواهید دید. به آرامی بقیه خمیردندان را با یک پارچه مرطوب بکشید! 

کاملا منطقی است که خمیر دندان در این مورد کار کند. ایده پشت محصول سفید این است که جلوه ای جلا دهند. در مبارزه با پلاک، صاف کردن رنگ دندان و صیقل دادن خراش های این چنینی موثر است. مراقب باشید خمیردندان زیادی روی صفحه نمایش خود نریزید، در غیر این صورت ممکن است به جای یک خراش ساده، با لکه های تار مواجه شوید. این بدان معناست که شما همچنان باید به تعمیرگاه تلفن مراجعه کنید. با این تفاوت که این بار برای یک خراش نیست، بلکه برای این نقاط مبهم و تلفنی است که بوی خمیر دندان مبهم می دهد.

 جوش شیرین

شما می توانید از جوش شیرین برای تمیز کردن خط و خش های موجود بر روی تلفن همراه استفاده کنید. اما چگونه؟ برای تمیز کردن خط و خش های موجود توسط جوش شیرین شما می توانید با نسبت دو به یک از جوش شیرین و آب استفاده کنید (میزان جوش شیرین باید دوبرابر آب باشد). سپس هم بزنید و بعد از هم زدن باید تکه پارچه تمیزی را بر روی انگشت خود بپیچید.

سپس انگشتتان را وارد خمیر بدست آمده کنید و به آرامی بر روی خط و خش های موجود بر روی گوشی بکشید. بعد از انجام کامل فرایند گفته شده، اینک با یک دستمال کمی مرطوب و تمیز شروع به پاک کرن خمیر موجود بر روی گوشی کنید تا هیچ میزان از خمیر باقی نمانده باشد.

 پودر بچه

همانند آموزش سوم (جوش شیرین)، شما می توانید در صورت عدم دسترسی به جوش شیرین از پودر بچه نیز استفاده کنید که برای استفاده از این ترفند نیازی به انجام کارهای فراتر از مرحله سوم نیست. با استفاده از آموزش بالا پودر بچه را جایگزین جوش شیرین کنید و موبایل یا تبلت را خش گیری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *