خبر

ترابی و اسماعیلی فر در پرسپولیس ماندنی شدند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اگرچه رسانه‌های رسمی و غیر رسمی از توافق کامل مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با باشگاه تراکتور خبر داده و حتی برخی خبرنگاران از دریافت مبلغی به عنوان پیش قرارداد و امضای پیش نویس قرارداد بین طرفین خبر داده اند اما خبرهای دریافتی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس و در رای آن‌ها رضا درویش همچنان به دنبال آن است تا این دو مهره کلیدی را به ترکیب تیمش بازگرداند.

به هرحال آمار و ارقام فصل قبل به خوبی نمایانگر آن است که ترابی و اسماعیلی فر در رقایت‌های لیپ ۲۳ به ترتیب رتبه‌های اول و دوم تاثیرگذاری را در لیست تیم پرسپولیس داشته و درویش نیز قصد ندارد این دو بازیکن را به راحتی از دست دهد. برهمین اساس گویا پالس‌های مثبتی نیز از سوی ترابی و اسماعیلی فر دریافت شده و مدیرعامل سرخپوشان را امیدوارتر کرده است.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس اخیرا مذاکرات زیادی با مهدی لیموچی و محمدحسین اسلامی و یک مدافع راست لیگ برتری داشته اما همچنان در انتظار بازگشت مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر است. طبیعی است که نه مهدی لیموچی و نه محمدحسین اسلامی تمایلی به حضور در پرسپولیس با وجود مهدی ترابی ندارند و به همین خاطر آن‌ها نیز به نوعی در انتظار تعیین تکلیف ترابی هستند تا در مورد پیوستن به پرسپولیس تصمیم جدی خود را اتخاذ کنند.

حال باید منتظر بود و دید درنهایت دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در رقابت‌های چند فصل اخیر لیگ همچنان در پرسپولیس خواهند ماند یا جای خود را با بازیکنان جدید خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *